Plakáty Jak se dělá věda

Pro Filozofickou fakultu Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích jsem vytvářel sérii třech plakátů pro popularizační cyklus přednášek Jak se dělá věda, z nichž každý měl jiné téma. V zádaní bylo čitelné využití brand identity filozofické fakulty, loga kytky. Plakát byl distribuován po fakultě, tištěnou formou po středních školách a též v tisku v Českobudějovickém deníku.

Jihočeská Thálie 2018

Pro Jihočeské divadlo jsem vytvořil vizuální identitu každoročních slavnostních cen Jihočeské Thálie 2018. Na zobrazených bannerech je divadelní múza Thália.

Brožura k debatě

K debatě Jiřího Šestáka jsem vytvořil krátkou brožuru s představením tématu a profily hostů. Téma debaty bylo “Zahraniční a bezpečnostníotázky ČR v souvislostech”. Debata proběhla v únoru v Jihočeském divadle na alternativní scéně Na Půdě. Hosty debaty byli Petr Pavel a Petr Kolář.

Ok Medical

Kompletní tvorba webových stránek v redakčním systému WordPress. Práce sestávala z výběru šablony, jejím jemném přepracování, přebarvení a z následně navržení a realizování celkové struktury webu. S klientem jsme postupně vymýšleli styl, image i design, plnili webové stránky vhodnými obrázky a vytvářeli brand feeling, který jsme si vytyčili na začátku. Součástí webu je komplexní objednávací formulář napárovaný na e-maily zřízené na hostingu a také jazykové mutace do třech dalších jazyků

Oční centrum ČB

Požadavek klienta na Oční centrum České Budějovice byl jednoduchý – stránky mají vypadat profesionálně a hned na úvodní straně by měly být okamžitě připravené ke správné CTA akci. Právě z tohoto důvodu jsem na úvodní stranu zakomponoval informace o otevírací době, službách a také rychlý proklik do objednávacího formuláře. Protože šlo o ordinaci, která měla smlouvy s pojišťovnami, akcentovali jsme tento prvek též hned na úvodní stránce v efektním slideru.