Brand identity pro NaVlně

V roce 2019 mělo v Českých Budějovicích vzniknout nové kadeřnictví. To již předem mělo známý svůj název – NaVlně. S manažerkou kadeřnictvím jsme se shodli na tom, že motiv vlny by se měl explicitně prolnout také do brand identity. Dalšími charakterizačními prvky vizuálního návrhu měla být jednoduchost, dojem elegance a luxusu, minimalismus a celková čistota designu.

Vedle zpracování loga bylo součástí projektu také zpracování tiskovin v podobě vizitek, ceníku či dárkových poukazů. Vznikly také vizualizace některých předmětů užívaných v kadeřnictvím s jednoduchým provedením loga.

Zobrazit projekt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google