Tvorba WWW pro Fyzio KK
Design a tvorba webových stránek pro Fyzio KK
Pro českobudějovice fyzioterapeutické studio Fyzio KK jsem vytvořil kompletní webovou prezentaci. Specifickým požadavkem klienta bylo vytvořit web jednoduchý, čistý, přehledný, responzivní a disponující objednávkovým formulářem. Realizace projektu zahrnovala: kompletní realizaci webového rozhraní WordPress, SEO optimalizaci pro vyhledávače, objednávkový formulář a výběr šablony a designovou optimalizaci.


Brand identity NaVlně
Brand identity pro NaVlně
V roce 2019 mělo v Českých Budějovicích vzniknout nové kadeřnictví. To již předem mělo známý svůj název – NaVlně. S manažerkou kadeřnictvím jsme se shodli na tom, že motiv vlny by se měl explicitně prolnout také do brand identity. Dalšími charakterizačními prvky vizuálního návrhu měla být jednoduchost, dojem elegance a luxusu, minimalismus a celková čistota designu.
Vedle zpracování loga bylo součástí projektu také zpracování tiskovin v podobě vizitek, ceníku či dárkových poukazů. Vznikly také vizualizace některých předmětů užívaných v kadeřnictvím s jednoduchým provedením loga.
Webdesign pro Praži Group
Webdesign pro Praži Group
V rámci spolupráce se skupinou Praži Group jsem vytvořil web design návrh webových stránek právě pro tuto síť podniků. Požadavek byl jasný – web by měl být maximálně přehledný, jednoduchý a měl by zřetelně upozorňovat na to, že Praži Group je složena ze čtyřech podniků.
Jednoduchý, přehledný a přístupný ‚uzlový‘ web
Web měl být v zásadě jakýmsi rozcestníkem pro návštěvníky, kteří se měli následně dostávat na oddělené weby všech čtyřech podniků. Web byl realizován jak v desktopové, tak mobilní verzi. Pro obě jsem vytvořil jednoduchý návrh

Tiskoviny Jihočeské divadlo
Tiskoviny pro Jihočeské divadlo
Zaměřoval jsem na programy nerepertoárového charakteru, tedy tiskoviny pro programy, které byly mimo hlavní osu nabídky divadelních představení Jihočeského divadla. Mimo to jsem pracoval na různých dalších propagačních materiálů včetně poukazů, vizitek, billboardů, DL tiskovin, inzercí do lokálních časopisů i magazínů celonárodních a dalších.
Jihočeské divadlo patří mezi největší kulturní organizace v oblasti jižních Čech.
Dárkové předměty pro JU
Dárkové předměty pro Nakladatelství Jihočeské univerzity
Vedením Nakladatelství Jihočeské univerzity jsem byl osloven pro zpracování vizualizace dárkových předmětů sloužících pro propagaci nakladatelství. Požadavkem byla jednoduchost, čitelnost, okamžitá rozpoznatelnost a dodržení vizuální komunikace Jihočeské univerzity. Zásadním požadavkem bylo striktní udržení vizuální identity univerzity. Ve spolupráci s vedením a jejich jasně danou koncepcí vznikla celá série materiálů. Některé z nich byly v plné podobě realizovány, některé naopak v lehce alternované verzi. Některé byly odmítnuty.
Logo bylo již před designem dárkových předmětů vyhotoveno skrze marketingové oddělení univerzity. Claimy byly vytvořeny samotným vedením nakladatelství
Výlohy pro Saiko Servis
Výlohy pro Saiko Servis
Českobudějovický servis a prodej Saiko Servis mě oslovil s nabídkou zpracovat zastaralé výlohy do nového stylu. Požadavkem bylo zpracování použití tiskových barev CMYK. A samozřejmě vyhovět ideově pojetí a poslání obchodu a servisu.
Výsledný návrh nakonec vzešel z pěti oddělených, ale evidentně tématem propojených výloh, které reprezentují nejenom prodej, servis, pronájem, ale také ideu, tiskoviny, potřeby pro tiskaře a samotné tiskárny
Sada piktogramů
Sada piktogramů
Sada piktogramů pro běžné užití je vytvořena na základě kombinace několika málo geometrických tvarů. Výsledkem je univerzální sada piktogramů obecně využitelných ve společenských prostorech. Sada nebyla dopracována kompletně, vznikl pouze určitý počet symbolů.
Tato sada je určena k finalizaci – pro použití a dopracování mne kontaktujte.
Koncept loga Jezero Milada
Koncept loga Jezero Milada
V rámci svého studia na umělecké vysoké škole Scholastika jsem zpracoval návrh vizuální komunikace a zejména logo Jezero Milada. Jedná se tudíž pouze o zamýšlený konceptuální návrh komunikace.
Klíčovým identifikačním prvkem je symbol vlny procházející napříč vizualizací.
Jeho zásadním motivem je typografické nahrazení písmena „E“ ve slově jezero, který je ztvárněn symbolem vlny, který následně prochází jakožto identifikační prvek celým vizuálem.
Vedle klasických propagačních materiálů jsem se zaměřil také na některé produkty související se samotnou tematikou jezera.
Branding Mezi Srnky
Koncept branding Mezi Srnky
Zadání spočívalo jednak ve výběru písma, jednak ve zpracování celého loga. To jsem řešil kombinací jemného symbolu evokujícího zvířecí říší a patkového fontu Playfair Display, který podtrhuje onen mytický vzhled a feeling z názvu.
Jedním z dodatečných úkolů bylo navržení pravidelného sezónního menu a jeho typografické úpravy. Východiskem mého návrhu bylo využívání recyklovaných a dále recyklovatelných materiálů.
Koncept nebyl realizován.
Koncept Vize Nula
Koncept Vize Nula
Posláním projektu mělo být upozornit nenásilnou formou na problematiku nehod v silničním provozu. Vize Nula měla upomínat vizi nulové nehodovosti.
V rámci zadání vznikl pouze konceptuální návrh typografického loga a několika potenciálních aplikací na billboardech.
Koncept nebyl realizován.
Nejnovější komentáře